Επιστροφές & Αλλαγές

Επιστροφές & Αλλαγές

Mothercare
Mothercare
Mothercare

Σημείωση: Η παρακάτω διαδικασία ισχύει για είδη κάτω των 8kg ογκομετρικού. Για μεγάλα είδη όπως κρεβάτια, ποδήλατα, κούνιες, παρκοκρέβατα κ.α. παρακαλούμε αποστείλλετε email στο info@mothercare.gr για να σας δοθούν οδηγίες.

1. Αλλαγή Προϊόντος

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, για να το αλλάξετε με άλλο είδος, έχετε μόνο τη δυνατότητα να το κάνετε παραδίδοντάς το αποκλειστικά σε οποιοδήποτε κατάστημά μας, προσκομίζοντας μαζί με αυτό την απόδειξη αγοράς / τιμολόγιο ή την Φόρμα Επιστροφής, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Το κατάστημα Outlet στον Ταύρο εξαιρείται των καταστημάτων όπου μπορούν να γίνουν αλλαγές ειδών.

2. Υπαναχώρηση από την πώληση - Επιστροφή χρημάτων

Εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από την πώληση ώστε να σας επιστραφούν τα χρήματα, συμπληρώνετε στο έντυπο επιστροφής (δείτε τα έγγραφα παρακάτω) που παραλάβετε μαζί με το προϊόν που αγοράσατε, το πεδίο ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ και ακολούθως αποστείλατε το προϊόν και το έντυπο επιστροφής στην έδρα μας, που αναγράφεται παρακάτω. Στη συσκευασία αποστολής θα πρέπει να συμπεριλάβετε την απόδειξη αγοράς, καθώς και να διευκρινίζετε ως προς ποιο είδος/είδη υπαναχωρείτε από την πώληση και ζητάτε  επιστροφή χρημάτων. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής των ειδών προς τις κεντρικές αποθήκες της εταιρείας μας επιβαρύνουν τον Πελάτη. Αν η επιστροφή προκύπτει εξαιτίας λάθους της Εταιρείας μας, τα έξοδα επιβαρύνουν την Εταιρεία και τότε τα είδη θα πρέπει να επιστραφούν. Η αποστολή των ειδών μπορεί να γίνει σύμφωνα με το τι ορίζει η ετικέτα επιστροφής που έχετε παραλάβει. Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο Πελάτης στη φόρμα, σημειώνοντας τον IBAN, το  ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία αναφέρεται το αρχικό email με το αίτημα της επιστροφής χρημάτων. Αν η εξόφληση έγινε με πιστωτική κάρτα ή Paypal, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει αντίστοιχα. Σε περίπτωση υπαναχώρησης στην πώληση ειδών με δωροεπιταγή, επιστροφή χρημάτων υλοποιείται μόνο για το επιπλέον ποσό της δωροεπιταγής. Τα ποσά των δωροεπιταγών που έχουν γίνει χρήση, επιστρέφονται στον πελάτη με μία δωροεπιταγή που πρέπει να επαναχρησιμοποιηθεί άπαξ. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών, που ξεκινούν από την παραλαβή από εμάς των προϊόντων. 

Mothercare

3. Αλλαγή δώρου

Εάν είστε ο παραλήπτης δώρου και δεν δύνασθε να επισκεφθείτε ένα από τα καταστήματά μας, η αλλαγή των ειδών γίνεται με τη διαδικασία αλλαγής δώρου συμπληρώνοντας στο έντυπο επιστροφής το πεδίο ΑΛΛΑΓΗ ΔΩΡΟΥ. Στη συσκευασία αποστολής θα πρέπει να συμπεριλάβετε την Φόρμα επιστροφής ή την απόδειξη αγοράς, καθώς και να διευκρινίζετε σε ποιο είδος/είδη επιθυμείτε αλλαγή. Σε περίπτωση αλλαγής, τα έξοδα επιστροφής των ειδών προς τις κεντρικές αποθήκες επιβαρύνουν τον Πελάτη. Η αποστολή σε εμάς του προϊόντος θα γίνει με τον ίδιο τρόπο και όρους που προβλέπονται στην προηγούμενη παράγραφο. 

Ειδικοί Όροι για την Αποστολή των ειδών για επιστροφή χρημάτων ή αλλαγή ειδών

1. Τα είδη πρέπει να συσκευάζονται με ασφαλή τρόπο που να τα προστατεύει.

2. Τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. ετικέτες).

3. Να περιλαμβάνονται στο πακέτο επιστροφής απόδειξη αγοράς και η φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη.

4. Αποστολή στη διεύθυνση: WONDER NEST MON. A.E., Τμήμα Επιστροφών/ Αλλαγών, Σακελλαρίου και Τεώ, 17778, Ταύρος. 210 4821186.

5. Καλείτε το COURIER που ορίζεται στην ετικέτα επιστροφής που έχετε παραλάβει. Εκεί έχει και οδηγίες τι να πείτε στο COURIER. Στη COURIER θα δηλώσετε χρέωση δική μας, WONDER NEST MON. A.E. για να επωφεληθείτε το μειωμένο κόστος της συμφωνίας που έχουμε με τις συνεργαζόμενες εταιρείες COURIER. Μόλις παραλάβουμε τα είδη, θα σας επιστρέψουμε την αξία των ειδών μειωμένη κατά το κόστος μεταφοράς.

6. Οι παραγγελίες με τρόπο παράδοσης click & collect που δεν έχετε παραλάβει εντός του διαστήματος που έχετε ενημερωθεί, θα ακυρώνονται. Αν από την ακύρωση της παραγγελίας σας προκύπτει επιστροφή χρημάτων, σας ενημερώνουμε ότι αυτή θα υλοποιηθεί σε 14 ημερολογιακές ημέρες.

Στην περίπτωση που έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με κατάθεση παρακαλούμε αποστείλετε IBAN, ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα την οποία αφορά εδώ. Αν δε λάβουμε αυτά τα στοιχεία για να προχωρήσουμε τη διαδικασία η επιστροφή χρημάτων θα είναι εφικτή εντός διαστήματος 6 μηνών. Μετά τους 6 μήνες θα διαγραφεί.