Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
60€ και άνω δωρεάν παράδοση
Βρείτε την παραγγελία σας
shop by brand

Καλωσορίσατε στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης! 

 

Είμαστε δίπλα σας για ό,τι χρειαστείτε προκειμένου να σας εξυπηρετήσουμε. 

Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με κάποιο προϊόν που αγοράσατε από mothercare, early learning centre σας παρακαλούμε να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία. 

 

Αν το είδος που αντιμετωπίζετε πρόβλημα είναι είδος ρουχισμού και βρίσκεστε κοντά σε ένα από τα καταστήματά μας, τότε επισκεφτείτε μας μαζί με την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής και το είδος. 

 

Αν βρίσκεστε μακριά από ένα κατάστημά μας ή αντιμετωπίζετε πρόβλημα με είδος εξοπλισμού ή παιχνιδιού τότε: 

1) Μπείτε στη φόρμα επικοινωνίας εδώ

2) Επιλέξτε το κατάλληλο θέμα για το email σας από τα διαθέσιμα που υπάρχουν (ερώτηση για προϊόν, θέμα για προϊόν ή service)

3) Συμπληρώστε τα στοιχεία σας όσο πιο πλήρη μπορείτε και βεβαιωθείτε ότι όλα τα πεδία με *είναι συμπληρωμένα. Αν έχετε τον αριθμό απόδειξης αγοράς του είδους μπορείτε να τον παραθέσετε στο πεδίο Αριθμός παραγγελίας.

4) Στην περίπτωση που το αίτημα σας το απαιτεί, μπορείτε να επισυνάψετε και φωτογραφίες. Στο πεδίο με τις φωτογραφίες μπορείτε να επισυνάψετε φωτογραφικά και την απόδειξη. 

5) Κλικάρετε το πεδίο δεν είμαι ρομπότ 

6) Πατάτε υποβολή. 

 

Αφού λάβουμε το αίτημα σας, το τμήμα τεχνικής υποστήριξης θα επικοινωνήσει μαζί σας για όλες τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθήσετε. 

 

Στην περίπτωση που έχετε αγοράσει ένα είδος από τις παρακάτω εταιρείες παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που ακολουθούν για την κάθε μία από αυτές πατώντας το σχετικό σύνδεσμο. H διαφορετική διαδικασία θα σας βοηθήσει να εξυπηρετηθείτε πιο άμεσα. 

  • Philips- Avent 
  • BION , καλέστε στο τηλέφωνο του συνδέσμου ή αποστείλλετε email. Ta brand που εξυπηρετεί η BIOIN είναι: zazu, marcus& marcus, ergopouch, itooti, FirstBIKE. 
  • Mattel: Εθνάρχου Μακαρίου 1, 17561, Παλαιό Φάληρο Αθήνα Ελλάδα. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 00800-12-6913 για κλήσεις από σταθερό, 210 89 05 010 για κλήσεις από κινητά.
  • MacLaren: 

1) Όταν αγοράζετε ένα καρότσι Maclaren μπορείτε να κάνετε καταχώρηση της αγοράς σας έως 30 ημέρες από την υλοποίηση της, για να έχετε εφ'ορου ζωής εγγύησης στο μεταλλικό μέρος του σκελετού. Για να το κάνετε αυτό θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία εδώ.

2) Αν αντιμετωπίσετε πρόβλημα με το καρότσι και χρειάζεστε ανταλλακτικά ή επισκευή ακολουθήστε τη διαδικασία εδώ

 

Οι πιο συχνές απορίες μαζί με τις απαντήσεις τους βρίσκονται εδώ 

Αν έχετε χάσει τις οδηγίες χρήσης του προϊόντος που αγοράσατε πατήστε εδώ