Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ σε ΟΛΕΣ τις ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Αλλαγές & Επιστροφές

     

    Όροι αλλαγής/ επιστροφής ειδών

    Για αλλαγή οποιουδήποτε είδους που έχει αγοραστεί στο mothercare.gr πρέπει:

    1. Τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. ετικέτες). 
    2. Μαζί με τα προϊόντα, πρέπει να συμπεριλαμβάνονται όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής). 
    3. Επιστροφή είδους που είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. 1+1 δώρο) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. 
    4. Οι επιστροφές των ειδών γίνονται στην αξία αγοράς των ειδών.

    Αλλαγές/ επιστροφές δεν γίνονται δεκτές: 

    1. Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά, μαγιό, κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα, θηλές, κλπ. 
    2. Σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα, όπως ειδικές παραγγελίες επίπλων, μεταλλικών ειδών, ειδικές παραγγελίες καροτσιών, στρώματα, είδη βάπτισης κλπ. 
    3. Σε σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (CD, DVD) 
    4. Σε βιβλία. 

    Όταν παραληφθούν τα προϊόντα, θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους (από το εκάστοτε κατάστημα ή τα κεντρικά γραφεία) και, εφόσον τηρούνται οι παραπάνω όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας, θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη επιστροφή λιανικής για την αλλαγή προϊόντων ή την επιστροφή χρημάτων.

     

    Ακύρωση της παραγγελίας/ επιστροφή χρημάτων

    Σε περίπτωση που ο Πελάτης θέλει να ακυρώσει την παραγγελία, θα πρέπει να στείλει email στο info@mothercare.gr με θέμα ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ και τον αριθμό της παραγγελίας. 

    Η Μothercare θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το ποσό στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο εισέπραξε το αντίτιμο.

    1. Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του e-shop, η Εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια.  Η Εταιρεία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, ουδεμία ευθύνη φέρει για τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, ο οποίος ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. 
    2. Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο Πελάτης, σημειώνοντας τον IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα στην οποία αναφέρεται το αρχικό email με το αίτημα της επιστροφής χρημάτων. 
    3. Εάν η εξόφληση έγινε με PayPal, η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται μέσω PayPal.

    Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν έχει παραδοθεί στην επιχείρηση μεταφοράς (courier/μεταφορική), τότε η Μothercare θα επιστρέφει ολόκληρο το χρηματικό ποσό στον πελάτη.

    Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει παραδοθεί στην επιχείρηση μεταφοράς, τότε η Μothercare θα επιστρέφει ,εφόσον παραλάβει τα είδη, το ποσό που εισέπραξε από τον Πελάτη μειωμένο κατά το κόστος μεταφοράς.

     

    Αλλαγή ειδών της παραγγελίας

    Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει για να το αλλάξει με άλλο είδος, έχει τη δυνατότητα να το κάνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του είδους, εφόσον τηρούνται οι Όροι αλλαγής/ επιστροφής ειδών, παραδίδοντάς το/τα σε οποιοδήποτε κατάστημα, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς/ τιμολόγιο ή την κάρτα αλλαγής. Το κατάστημα Outlet στον Ταύρο εξαιρείται των καταστημάτων όπου μπορούν να γίνουν αλλαγές ειδών. Σε περίπτωση αλλαγής ειδών, ο Πελάτης θα πρέπει να επιλέξει νέα είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα. 

    Εάν ο Πελάτης δεν δύναται να επισκεφθεί ένα από τα καταστήματά μας, η αλλαγή των ειδών γίνεται με τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων αποστέλλοντας email στο info@mothercare.gr με θέμα ΑΛΛΑΓΗ. Στο email πρέπει να συνάπτεται η απόδειξη αγοράς ή η κάρτα αλλαγής, καθώς και να διευκρινίζεται σε ποιο είδος/είδη επιθυμείτε αλλαγή.  

    Σε περίπτωση αλλαγής, τα έξοδα επιστροφής των ειδών προς τις κεντρικές αποθήκες επιβαρύνουν τον Πελάτη. Αν η αλλαγή προκύπτει εξαιτίας λάθους της Εταιρείας μας, τα έξοδα επιβαρύνουν την Εταιρεία.

     

    Αποστολή των ειδών για ακύρωση παραγγελίας ή επιστροφή χρημάτων

    1. Συσκευασία ειδών με ασφαλή τρόπο που να τα προστατεύει.
    2. Αποστολή στη διεύθυνση: Ι.ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ- Ι.ΛΑΠΠΑΣ ΑΕ, Τμήμα Επιστροφών/ Αλλαγών, Σακελλαρίου και Τεώ, 17778, Ταύρος.
    3. Αποστολή σχετικού email όπως αναγράφεται σε όλες τις παραπάνω διαδικασίες.

     

    Τροποποίηση παραγγελιών

    Οι παραγγελίες δεν επιδέχονται τροποποιήσεις. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάτι, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας ακολουθώντας τη διαδικασία Ακύρωση της παραγγελίας/ επιστροφή χρημάτων και να προχωρήσετε, στη συνέχεια, σε μια νέα παραγγελία.