Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Δωρεάν μεταφορικά
Κάρτα μέλους
Λίστα Βάπτισης/ Γέννησης
Οδηγοί αγοράς

Αλλαγές & Επιστροφές

 

 

Ακύρωση εντολής πριν την παράδοση  (δικαίωμα υπαναχώρησης πριν την παράδοση)

 

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την εντολή, δηλαδή να ακυρώσει τη συναλλαγή αγοραπωλησίας πριν λάβει τα αγορασθέντα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή, ο Πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει στο 210-4821186, καθημερινές 9 π.μ. - 5 μ.μ.

To mothercare.gr θα αποδεχθεί την ακύρωση και θα επιστρέψει το τίμημα στον πελάτη με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο εισέπραξε το αντίτιμο, μόνο εφόσον το/τα (αγορασθέν/τα) προϊόν/τα δεν έχει/έχουν παραδοθεί στην επιχείρηση μεταφοράς (courier/μεταφορική) για παράδοση στον Πελάτη.

Εάν έχει/έχουν ήδη δοθεί στην επιχείρηση μεταφοράς, τότε η ακύρωση θα θεωρηθεί ως επιστροφή των προϊόντων σύμφωνα με τους κατωτέρω όρους.

 

Όροι αλλαγής/ επιστροφής ειδών

 

Για να αλλάξετε οποιοδήποτε είδος που έχετε αγοράσει από το mothercare.gr πρέπει:

  1. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, μη χρησιμοποιημένα, και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. ετικέτες). 
  2. Μαζί με τα προϊόντα, οφείλετε να συμπεριλάβετε και όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο και δελτίο αποστολής ή κάρτα αλλαγής). 
  3. Επιστροφή είδους που είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. 1+1 δώρο) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. 
  4. Οι επιστροφές των ειδών γίνονται στην αξία αγοράς των ειδών.

Αλλαγές/ Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές: 

1. Σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως καλλυντικά, μαγιό, κάλτσες, καλσόν, εσώρουχα, θηλές, κλπ. 
2. Σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα, όπως ειδικές παραγγελίες επίπλων, μεταλλικών ειδών, ειδικές παραγγελίες καροτσιών, στρώματα κλπ. 
3. Σε σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (CD, DVD) 
4. Στα βιβλία. 
 

Όταν παραληφθούν τα προϊόντα, θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους (από το εκάστοτε κατάστημα ή τα κεντρικά γραφεία) και, εφόσον τηρούνται οι παραπάνω όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας, θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη επιστροφή λιανικής για την αλλαγή προϊόντων ή την επιστροφή χρημάτων.

 

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση με άλλα προϊόντα

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, για να το αλλάξετε με άλλο είδος έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε με 2 τρόπους εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του είδους, εφόσον τηρούνται οι Όροι αλλαγής/ επιστροφής ειδών

1| Παραδίδοντάς το/τα στην αρχική κατάσταση και συσκευασία σε οποιοδήποτε κατάστημα, προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς/ τιμολόγιο ή την κάρτα αλλαγής. Το κατάστημα Outlet στο Ταύρο εξαιρείται των καταστημάτων που μπορείτε να αλλάξετε είδη. 
2| Αν η επίσκεψη σε κατάστημα δεν είναι εφικτή τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το 210-4821186, καθημερινές 9π.μ. - 5μ.μ. με το τμήμα επιστροφών προκειμένου το τμήμα να σας καθοδηγήσει στη διαδικασία επιστροφής. 

  • Στην περίπτωση αλλαγής των ειδών ο πελάτης θα πρέπει να επιλέξει νέα είδη ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από τα επιστρεφόμενα. 
  • Στην περίπτωση αλλαγής των ειδών σε κατάστημα, υπάρχει η εναλλακτική έκδοσης πιστωτικού σημειώματος το οποίο είναι εφικτό να εξαργυρωθεί μόνο στα φυσικά καταστήματα. 
  • Στην περίπτωση προϊόντων για τα οποία ζητείται η αλλαγή χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, ο Πελάτης θα χρεώνεται το κόστος παράδοσης για την παραλαβή του νέου προϊόντος που απέκτησε κατόπιν της αλλαγής. Εξαίρεση σε αυτό αποτελεί αν τα νέα είδη που επιλέγει ο πελάτης έχουν επιπλέον κόστος παραγγελίας από την αλλαγή 60€ και άνω. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά λάθος της εταιρείας, δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με τη δική μας συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία και αφού έχετε ακολουθήσει τη διαδικασία επικοινωνίας που περιγράφεται παραπάνω. (2)

 

Αλλαγή των προϊόντων μετά την παράδοση με επιστροφή χρημάτων

 

​Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε αγοράσει, για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εφόσον τηρούνται οι Όροι αλλαγής/ επιστροφής ειδών, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του είδους! 

Για να επιστρέψετε τα είδη πρέπει: 

  1. Να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών στο 210-4821186, καθημερινές 9πμ- 5μμ. Το τμήμα επιστροφών θα σας καθοδηγήσει για τις ενέργειες που πρέπει να κάνετε. Η επιστροφή χρημάτων από ηλεκτρονικές αγορές δεν είναι εφικτή από το δίκτυο των καταστημάτων.
  2. Όταν παραληφθούν τα προϊόντα, θα ελεγχθούν ως προς την κατάστασή τους και, εφόσον τηρούνται οι όροι της πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας, θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη επιστροφή χρημάτων.

 

Η Εταιρεία υποχρεούται να σας αποδώσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής των ειδών το τίμημα που εισέπραξε για τα επιστρεφόμενα προϊόντα και με το ίδιο μέσο που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους, μειωμένο κατά το κόστος αποστολής των προϊόντων

Συγκεκριμένα: 

1. Εάν η εξόφληση έγινε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μέσω του eShop, η Εταιρεία, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια.  Η Εταιρεία, κατόπιν της ενημέρωσης αυτής, ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Για αγορές που πραγματοποιήθηκαν με χρέωση πιστωτικής κάρτας σε δόσεις, η επιστροφή θα γίνεται σε μηνιαίες δόσεις ίσες με τον αριθμό των δόσεων αγοράς και όχι με εφάπαξ καταβολή.
2. Εάν η εξόφληση έγινε με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, σημειώνοντας τον IBAN, το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου και την τράπεζα την οποία αφορά. 
3. Εάν η εξόφληση έγινε με PayPal θα γίνεται επιστροφή μέσω PayPal.